Country Managers: the Next Generation, International Marketing Review, Special Issue on Global Marketing Implementation, Vol. 13, No. 3, 1996, pp. 43-55. Con John A. Quelch. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Coordination Demands of International Strategies., Journal of International Business Studies (JIBS), Third Quarter 1991, Vol. 22, No. 3, 429-444. Con J.Carlos Jarillo. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Consorcio Ferrex. Caso publicado en 1989 por Escuela de Negocios de Valparaíso, Universidad Adolfo Ibáñez. Con María Eugenia Goiri y Antonio Egido. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Consorcio Ferrex, Journal of Business Research, Vol. 50, No. 1, 41-46, Octubre 2000. Special Issue: Case Studies in Latin American Business. Con María Eugenia Goiri y Antonio Egido. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Cochrane S.A. Caso publicado en 1992 por International Institute for Management Development (IMD), Lausanne, Switzerland. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
CMPC Celulosa. Caso publicado en 1999 por Escuela de Negocios de Valparaíso, Universidad Adolfo Ibáñez. Con varios estudiantes. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Chilean Grapes Ltda. (A) y (B). Casos publicados en 1992 por Escuela de Negocios de Valparaíso, Universidad Adolfo Ibáñez. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Buena Vista International: The Global Marketing of Disney Movies. Caso publicado en 2000 por el Anderson School of Management de UCLA. Con Maria Nicoletta Bernardi y Danielle Jackson. Posted on 01/01/2011 by JMartinez
Benetton, S.p.A. Caso publicado en 1988 por la “División of Research” de Harvard Graduate School of Business Administration, No. N9-389-074. Con J. Carlos Jarillo. Posted on 01/01/2011 by JMartinez